קהילה צעירה- יחד

מה היה?

מה היה?

בכינוס חברים במרכז הקהילתי ישבנו יחד, הרמנו כוסית לחיים, וחשבנו מה אנחנו רוצים לטפח את הקהילתיות הצעירה באזור...

 
טוב לגעת בצרכים של משפחות, טוב שיהיה איכותי, טוב שיהיה מהנה וקהילתי, טוב שיהיה ...פשוט וצנוע - לא כל ארוע צריך לעלות הרבה כסף..
 
התחלנו להוציא לפועל ארועים ופעילויות - על בסיס התנדבותי של המשפחות עצמם...
 
היום יש מסורת קבועה של טיולים קהילתיים - בחופשת סוכות או חנוכה,  חופשת הפסח, חופש הגדול (קאמפינג!). טיול זו הזדמנות לגיבוש והנאה, וגם ערכי חיבור לטבע, ידיעת הארץ ואהבת הארץ...
 
אנחנו מעוניינים לקדם את תרבות השיח בחברה הישראלית, וכן - זה לא כל כך חכמה רק עם הדומים לך, גם בציבור מגוון כמו באזור... והנושא -הכל הולך, העיקר שיהיה אותנטי - דמוקרטיה, יהדות, חינוך ילדים, זוגיות, קהילה, שירה..  אז אם יש לך רעיון לנושא  או למפגש חברים פשוט, כאן זו הכתובת.
 
ומה עם פעילות למבוגרים בלבד? זה הכרחי לזוגות שאין להם ילדים, וגם למשפחות - מחפשים יציאה עם חברים... אז יזמנו "נקודת מפגש" - בערבי החורף (ערב מרקים היה טעים וזכור לטוב...), וגם עושים מידי פעם ערבי משחק ותאטרון.. ערב "בירה ונשירה" - שרים ביחד ונהנים, ובין לבין קצת מפטפטים.. וכן, יש בקהילה גם כמה אומנים..
 
ומה עם תרומה לישוב? לדעתנו זה ממש ממש חשוב. אבל קודם כל אם נוצרת קהילה צעירה איכותית, אז כבר גאוות היחידה של הישוב עולה, ויותר ויותר משפחות משתרשות בישוב... וזה חשוב! אבל מעבר - יזמנו פרוייקטים של חסד - חלקם יוזמה קהילתית - כמו שוק התחפושות יד 2 לפני פורים, ושוק יד 2 לפני פסח, ובחלקם - הצטרפות ליוזמות נהדרות בישוב - כמו חלוקת ארגזי מזון למשפחות נזקקות לקראת החגים.. ואם מזכירים תרומה - יש מנהג יפה בקהילה - שכל משפחה שנמצאת בתקופה שקשה יותר לתפקד - מילואים של הבעל, אחרי לידה.. מתארגנים ומכינים לה במשך שבועיים - ארוחות חמות לסעודת הצהריים. נכון שאפשר להסתדר - אבל זה מפנק ומחבק, וגם עוזר..
מבורכת, והכל בהתנדבות של משפחות!
 
מה הלאה? פתוחים ליוזמות חדשות, חיזוק הקיים. העיקר שיהיה קהילתי, מגבש וערכי!
 
 
 מוזמנים להצטרף וליצור קשר....



WhatsApp chat